Bloggstrejk

No offence, men ni suger pa att kommentera. Det har varit ett redigt tjat pa flertalet av er att vi maste skriva oftare och ladda upp bilder. Sa vad ar det vi gor? Sjalvklart gor vi som ni onskar kara manniskor! Men ni ger inte mycket tillbaka inte. Fy skams.

Nu ska vi inte vara nagra martyrer har inte. Enda anledningen till att vi varit ganska engagerade pa senaste tiden ar ju att vi maste vara ganska stillasittande. Fast det ar ju faktiskt for Er skull vi gor det, sa att ni ska kanna er lite delaktiga. Men nu nar vi anda alltid sitter har och skriver for oss sjalva har vi beslutat att byta bana: Dagbok =) 

No more sega datorer och flera timmars bilduppladdning! The old fashion way - penna och block i vara hjartan!


Kommentarer
Postat av: KF

Neej! Jag gillar att följa ert äventyr :D

Fortsätt, fortsätt!

2009-12-11 @ 15:01:18
URL: http://keyeff.blogg.se/
Postat av: KF

Nej , jag gillar att följa ert äventyr!! :D



Fortsätt , fortsätt!

2009-12-11 @ 15:02:48
URL: http://keyeff.blogg.se/
Postat av: KF

Fortsätt blogga! :D Jag gillar att följa ert äventyr!

2009-12-11 @ 15:15:51
URL: http://keyeff.blogg.se/
Postat av: KF

Oj då, såg inte att kommentarerna kom fram.. så det blev visst ganska många ;) men det var ju det ni ville ha muhaha! ;D



Hoppas att ni förstått budskapet :)



2009-12-11 @ 15:17:11
Postat av: Carina Hörberg

Ni får inte sluta skriva det är det bästa som finns när ni har skrivit nåt nytt . Ni är jätteduktiga på att skriva .

2009-12-12 @ 15:30:17
Postat av: Family 1 and family 2

Hej hopp! nu sitter vi här och firat mig och såklart som vanligt så sitter family one kvar lite längre;D Hoppas att ni har det bra och att ni inte slutar att skriva......Vi får tacka så mycket för kortet ni verkar ha det kanon and remember to have the time of your life:)

2009-12-12 @ 21:59:14
Postat av: Hanna

Nej sluta inte! folk suger på¨att kommentera i allmänhet jag har typ en kommentar var tredje inlägg på min blogg. men läser i det tysta. dock rekomenderar jag block och penna i tillägg - det är mer personligt och sjukt kul att läsa i efterhand.

2009-12-13 @ 14:30:52
URL: http://hannaslogg.blogg.se/
Postat av: Anna-Lisa

Neeejjj!!! Nu skämtar väl små tjejer? Vad ska nu lysa upp våra gråmulna dagar, om vi inte hittar något nytt spännande från "stora världen"? Fortsätt, tack!!! /Kramar från "Di gamle"

2009-12-13 @ 20:55:53
Postat av: Anna-Lisa

Neeejjj!!! Nu skämtar väl små tjejer? Vad ska nu lysa upp våra gråmulna dagar, om vi inte hittar något nytt spännande från "stora världen"? Fortsätt, tack!!! /Kramar från "Di gamle"

2009-12-13 @ 20:57:22
Postat av: Juckie

Typiskt! Nu när jag har internet i tre veckor så bloggstrejkar ni... Vad ska jag då läsa som godnatt-saga? :( Kom till sydney o fira nyår vettja ;)

2009-12-20 @ 03:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0