En viss person har lart sig snorkla. Nastan. For det ar ju sa svart..

Eftersom liggsaren (nej, jag skojar inte), efter 14 heldagar liggandes pa stranden, ar ett faktum tog vi beslutet att aka pa en battur. Det var ett bra beslut!



   
           
   
    
   

Baby "jag branner mig aldrig" Horberg brande sig pa ryggen. Igen. Haha.
Jag sjalv sov mest. Vi var ju faktiskt pa en bat. Mycket sovande. Med tva prickar over o alltsa. I ovrigt roade vi oss med att ata. Sallan.. Vi at festliga sjoborrar och fiskhjartan. Gulligull. Sen var det, det har med att snorkla.. Som jag inte kan.  Ack vad jag ville ha Baby med mig som moraliskt stod. Men nu kan jag, haha.

   
Innan var dagsutflykt var over gjordes ett stopp pa Bao Sao Beach, ni vet, dar vi borjade var vistelse pa Phu Quoc Island. Da kunde vi passa pa att fota var djungelbungalow, vilket vi glomde forra gangen. Weeei! Vi kaffe-fikade ocksa, Vietnams troligen ackligaste kaffe. Inget weeei till det inte.
   

Nu sitter vi ater pa Buddy's, nojda efter en solig och gungig heldag till sjoss. Imorgon blir det upp i ottan for att ta flyget (yes assa!) till Saigon. Enda nackdelen med det ar att vi inte hinner med muslifrukost. Hmpfr. I Saigon ska vi vara duktiga och lara oss lite historia denna gang. Och ga till doktorn. Och ga pa bio. Och kopa wasabinotter.

Okej, det sparade ur lite dar pa slutet. Vi erkanner. Vi ska bo pa lyxhotell ocksa. For det har Zabba fixat. Det ar for att Baby ska slippa tranga grander och trappor. Ibland ar det bra att resa med en skadad, hoho. Zabba ar en go kambodjan som vi hittade pa vart hotell ihop med en grupp svenskar (se batbilder. Zabba ar den sota i orange flytvast). De ar gamla och medelalders (plus tillochmed) och trevliga! Trevligt.

   
  

Det kanns nastan lite sorgligt att fara har ifran. Det har ju varit vart hem i over tva vackor. En hel evighet for att vara oss. Men tiden ar kommen, att lamna Gandalf, ToTo och var paradiso bakom oss. Vi har haft det underbart, aven om det inte blev som vi tankt oss. Vara varmaste rekomendationer till bade Phu Quoc Island i sig och Lien Hiep Thanh Family Hotel. Hyr inte motobike bara.

Yes, det va la det.

Adjoken!


Kommentarer
Postat av: KF

Vilka härliga bilder! och väldigt snygg bikini , Linda!



2009-12-11 @ 15:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0