Min angel <3

Ett litet inlagg om min underbara reskompis, Linda, min angel.

Hon ar en underbar reskompis och van, men det vi ni ju redan! Men jag vill ge henne en liten extra boost av love. Hon har verkligen funnits dar for mig nar jag har haft ont, nar jag har gratit  av smartor och hon har fatt vara mina alldelles egna privata sjukskoterska. Vet arligt talat inte manga som hade fixat detta, men hon gor det. Hon far konka pa alla vaskor o samtidigt hjalpa mig. Hon justerar mina kuddar under fotterna. Hon gor allt som jag behover, men framfor allt finns hon dar o stodjer mig, fast hela situtaionen vart jobbig for henne med. En underbar van, ni ska va glada att ha henne som van. Tack for allt mina kara van. Du ar bast!

Massa love till dig <3 du ska fa frukost pa sangen av mig med, lovar! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

KARLEK <3

2009-12-11 @ 08:29:29
Postat av: Linda

av mig forstas..

2009-12-11 @ 08:29:59
Postat av: KF

Underbart att ha någon som ställer upp i ur och skur :)

2009-12-11 @ 15:05:20
URL: http://keyeff.blogg.se/
Postat av: Carina Hörberg

Tack Linda för att du sköter om A så bra . Vad skulle vi gjort utan dig .

2009-12-12 @ 15:34:17
Postat av: nicole

finare människa hittar man inte <3

2010-02-13 @ 13:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0